Sergey Zykov


Lektor vzdělávacích programů odborné přípravy pro oblast herního průmyslu Vysoké školy business informatiky NIU VŠE, autor kurzu „Marketing herních projektů“. Marketér a PR specialista s více než patnácti lety zkušeností.

V herním průmyslu se pohybuje od roku 2005. Za tuto dobu uvedl do produkce více než 100 projektů, včetně hry ze série Call of Duty, Tomb Raider, Hitman, Final Fantasy a jiné. Začínal jako PR manažer dětských vzdělávacích her a dopracoval se do pozici vedoucího marketingového oddělení jedné z největších produkčních společnosti na ruském trhu. Po přechodu do Nival vedl marketing projektu Blickrig 3 – pokračování jedné z nejpopulárnějších her, vyrobených v Rusku, a propagoval projekt jak na ruském tak i zahraničním trhu.

V současné době pracuje ve společnosti, která se zabývá mobilními hrami/ hrami pro sociální sítě, poslední projekt – mobilní hra Rise of Pirates, která v rámci konference White Nights 2016 získala ocenění nejlepší hry pro mobilní zařízení.

Kurzy a workshopy na GP Czech: Marketing herních projektů, specializační modul "Marketing" v rámci programu Management herních projektů.