Workshop


Date Language Place
19. 8. – 19. 8. 2017 Russian Online

Tvorba herních úrovní je jednou z nejzajímavějších činností při vývoji her. Od jednoduchých hlavolamů po epické RPG - všechny potřebují propracované úrovně, mapy a mise. Designéři přímo ovlivňují hráčskou zkušenost a v moderním světě Free to play her je role dobrého designu klíčová, jelikož schopnost udržet hráče ve hře je jedním ze základních ukazatelů úspěšnosti projektu.

Level designéři musí znát hráče a rozumět jejich potřebám, a tyhle znalosti pak maximálně využít ve své práci. Je poměrně běžné, že level designéři se rekrutují právě z řad hráčů.

V rámci jednodenního workshopu probereme herní zkušenosti, level design a více se ponoříme do tvorby úrovní pro match-3 hry.

Cíl workshopu: Seznámit posluchače se základy level designu. Ukázat specifika při tvorbě úrovní pro match-3 hry. Praktická část - tvorba několika úrovní na základě doporučení.

Na co se můžete v rámci workshopu těšit?

  • Základy level designu match -3 (mechanika, balance, udržení zájmu hráče)
  • Analytika úrovní - jak fungují na populárních projektech, jak fungují/nefungují na vašem projektu (pokud již nějaký máte)
  • Praxe a rozbor vytvořených levelů a doporučení pro následné vylepšení

Výsledky workshopu: V rámci výuky se dozvíte o základech level designu a specifikách level designu pro match-3 hry. Získáte praktické zkušenosti s tvorbou levelů pro match-3.

Komu je kurz určen? Začínajícím vývojářům, kteří chtějí získat praktické zkušenosti s tvorbou levelů, všem, kteří se zajímají o hry a uvažují o možnosti začít pracovat v herním průmyslu.

Vstupní požadavky: Obecná představa o hrách a alespoň minimální herní zkušenosti se hrami typu match-3.

Délka a formát: online jednodenní 8-mi hodinový intenziv - 19. srpna od 10:00 do 19:00 (včetně přestávky na oběd).

Cena: Účast na kurzu je zdarma pro zaregistrované osoby.



Photos from the course:



Lectors & Guests:



Pavel Korbut

Awem Games
Gamedesignér casual a mobilních her

Read more