Webinar


Date Language Place
14. 4. – 14. 4. 2018 Russian Online

Boom na trhu online vzdělávání ve světě začal před několika lety. První vážné investice do odvětví EdTech začaly v roce 2012 a již dnes představuje online publikum vzdělávacích projektů desítky milionů posluchačů. Objem světového vzdělávacího trhu činí 4,5 - 5,0 bilionů dolarů a v příštích letech se předpokládá, že se zvýší na 6-7 bilionů dolarů. Podíl on-line segmentu je asi 3%, nebo 165 miliard dolarů.

Počet produktů roste každým rokem a o již dost rozptýlenou pozornost uživatelů usiluje stále větší množství vzdělávacích produktů. Kolik z vás se přihlásilo na bezplatný (nebo placený) online kurz nebo si stáhlo vzdělávací apku a kolik z těch kurzů jste doopravdy dokončili? :-) Jaký byl důvod: nedostatek času, zájmu, motivace, obtížnost výukového materiálu nebo možno něco jiného?

Ať tak či onak, vývojářům nebo organizátorům vzdělávací akce se nepodařilo přilákat nebo udržet vaši pozornost. Z pohledu uživatele v tom není žádný problém, jednoduše si najdete další, zajímavější a pohodlnější službu; z pohledu vývojáře však je třeba hledat příčiny a nové řešení pro optimalizaci prostředků k přilákání a udržení uživatelů.

Právě jedním z možných řešení je gamifikace, tj. zavádění a aplikace herní mechaniky ve výukovém procesu.

Webinář "Gamifikace v EdTech" je dvouhodinová on-line komunikace, rozbor případové studie a výměna zkušeností s jedním z nejpopulárnějších vzdělávacích projektů LinguaLeo, vzdělávací platformy pro výuku a procvičování cizího jazyka, která již od roku 2010 úspěšně aplikuje herní mechaniku.

Cíl webináře: seznámit posluchače se základy gamifikace a specifikami využití herní mechaniky ve vzdělávacích digitálních projektech na konkrétních případech.

Na co se můžete těšit?

  • Seznámení se základy gamifikace (herní mechaniky, typologie uživatelů, interakce s uživateli);
  • Praktické úkoly, které řeší gamifikace;
  • Případové studie a příklady využití herní mechaniky v digitálním vzdělávacím produktu.

Komu je webinář určený?

  • Začínajícím vývojářům, kteří chtějí získat představu o využití herní mechaniky v digitálních projektech;
  • Učitelům, lektorům a všem, kteří pracují v oblasti vzdělávání a chtějí se seznámit s integrací herních principů do výukového procesu;
  • Všem, kteří se zajímají o digitální průmysl a zvažují možnost začít pracovat v něm.

Délka a formát: 2 hodinový webinář. 14.dubna 2018 (sobota) od 11:00 do 13:00 (GMT+2/Praha)

Cena: Účast je zdarma pro zaregistrované osoby .



Lectors & Guests:



Daria Bugajeva

Lingualeo
Digital product director

Read more