Course


Date Language Place
2. 9. – 23. 9. 2017 Russian Online

Když hrajete svou oblíbenou hru, možná si ani neuvědomíte kolik hodin práce bylo vloženo do každičkého detailu, kolik technického a tvůrčího úsilí vynaložil celý tým, aby si hráč vychutnal hodiny pohodlného hraní, a aby nepřemýšlel nad tím, za co a kolik ve hře zaplatit.

Proces a vývoj Free to play projektu lze přirovnat k ledovci, u kterého hráč vidí jen samotný vrchol. Je to dlouhodobý a pracný proces, skládající se z nejrůznějších etap od myšlenky až po uvedení na trh, přes podporu až po jeho uzavření. Každá etapa je důležitá, a to jakým způsobem se jednotlivé fáze podaří týmu zvládnout, ovlivňuje celkovou budoucnost projektu i to, zda se vůbec dostane až k hráčům, nebo zůstane jen ve fázi myšlenky...

Je poměrně těžké jednoznačně předpovědět, zda bude projekt úspěšný. Co však lze, je organizovat proces tak, aby veškeré úsilí směřovalo k tvorbě úspěšného produktu, a ne hledáním odpovědi na otázky typu "no hele, co teda teď s tím máme dělat".

Základní kurz „Etapy životního cyklu f2p projektu“ vám pomůže postavit základní kameny úspěšného produktu. Naučí vás, jak řídit vývoj f2p hry, jak si stanovit cíle pro každou etapu, vypočítat rozpočet a jak si vybrat a řídit tým.

Cíle kurzu: Vytvořit jasnou představu o tom, jaké etapy vývoje existují, jaký cíl musí být dosažen v každé etapě, aby byl projekt následně konkurenceschopným.

Struktura kurzu:

  • Životní cyklus f2p projektu
  • Proces vývoje a dokumentace potřebná pro každou etapu
  • Tvorba plánu a tvorba týmu projektu
  • Řízení týmu: složení a role
  • Řízení a zpětná vazba v týmu

Výsledky kurzu: V rámci výuky se dozvíte o tom, co jsou etapy životního cyklu projektu, cíle jednotlivých etap, plán vývoje a rozpočet vývoje, vývoj a podpora projektové dokumentace.

Pro koho je kurz určený? Začínající vývojáře. Pro všechny, kteří se zajímají o hry a uvažují o možnosti začít pracovat v herním průmyslu. Zaměstnanci herních společnosti, kteří chtějí systematizovat vlastní znalosti.

Vstupní požadavky: Počítačová gramotnost, celková představa o herním průmyslu a počítačových hrách. Plusem budou zkušenosti z vývoje a startu vlastních her, práce v herní společnosti, již připravené koncepty svých vlastních budoucích herních projektů.

Délka a formát: kurz je rozdělen do 3 sobotních setkání: 2.září (10:00-13:00), 9. září (10:00-13:00) a 16. září (10:00-13:00)

Cena: Účast na kurzu je zdarma pro zaregistrované osoby.



Photos from the course:



Lectors & Guests:



Olga Bako

Awem Games
Product director casual a mobilních her

Read more